Siłownia Goleniów

Siłownia Goleniów

19 marca 2019 0 przez Głos Szczecina

Mięśnie klatki piersiowej toż przeważnie wyznaczyć naszego uczucia w trening siłowy. Prawdopodobnie stanowi jedną z ostatnich opcji mięśniowych, które dobrze zrobione umożliwiają nam bardzo przyjemności i daleko się prezentuje i dużo umieszcza się w oczy.

Siłownia Gryfino

 

Ale niestety wcześniej lub później każdy dotrze na opór – na ten termin, gdy klata przestaje być. Przystępuje do stagnacji. Jak jej usunąć, jak przełamać tą bierność i sprawić, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w obecnym materiale.

somatodrol

somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej jak również wszelkie inne nie lubią nudy, czy takich samych treningów, prowadzonych przez większy okresu. A to zasada to dziwić mięśnie na wszelkim treningu. Staraj się, aby każdy Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co zatem znaczy? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak samo. Większość z trenujących popełnia ten błąd, że prawie zawsze zaczynają trening na ostatnią opcję mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Gryfino

Odpuść na pewien okres to ćwiczenie, zapomnij o nim na parę tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono bardziej pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu zostaną się one bardziej wypukłe, pełniejsze – a ale o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedno wydajesz na wysoką partię, to kolejne niech będzie na dolną, następne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Gryfino

To ponadto jest znany błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują zadania na zapotrzebowanie wielkim ciężarze zaniedbując technikę. Nie przedstawia nic gorszego! Po pierwsze przez to mięśnie nie podejmują się tak, jak powinny, i po drugie stanowi duże ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się brakiem jest budowanie dalej tej jedynej ilości powtórzeń, np., 8. Że tak wyglądasz to system oraz mięśnie się przyzwyczajają i nawet gdy na startu są efekty, zatem w efekcie trafi do stagnacji. Tak, to rób czasami po 5-6 powtórzeń, innym razem po 10-12.

Siłownia Gryfino

Należy także wspominać o właściwej suplementacji, bowiem w określonym etapie suplementy które przynieśmy z posiłków stają się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na początek jako podstawa to białko, bcaa, izotonik, natomiast na siłę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeśli to dotarłem na przeszkodę i mięśnie zakończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać odpowiednie efekty. Podobne zalecenia można tak wykorzystać na dowolną nową część mięśni. Jeśli nadal nie będziesz był pożądanych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz spojrzenie na wykonywane zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą dużo interesujące rezultaty. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, dobór odpowiedniego ciężaru, i teraz jakość wykonywanych zadań samemu ocenić jest całkiem ciężko.

Można poprosić znajomego czy koleżankę aby zobaczyli lub ich oddaniem ćwiczenia wytwarzane są prawidłowo, ale i dobrą praktyką, która przynosi skutki jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane ćwiczenia i zweryfikować błędy techniczne. Metoda zapisywania się podczas wykonywania zadań te potrafi znacząco podnieść jakość, a gdy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Gryfino