Kto zainwestował w Cupsell.pl?

Kto zainwestował w Cupsell.pl?

Kilka dni temu, 35% udziałów firmy CupSell.pl zostały nabyte przez szczecińską spółkę IAI S.A. CupSell to portal, na którym można założyć swój własny sklep z koszulkami, zaś IAI udostępnia platformy sklepowe na swoich serwerach w zamian za opłatę abonamentową.

CupSell jest stroną i marką, która zebrała w okół siebie naprawdę sporo ludzi z internetu. Blogerzy, youtuberzy, zespoły muzyczne, graficy, organizatorzy imprezy oraz wiele osób, które czują pewnego rodzaju potrzebę dzięki, której będą mogli bez jakiegokolwiek ryzyka otworzyć swój własny sklep internetowy z personalizowaną odzieżą oraz gadżetami. Cupsell zajmuje się produkcją oraz dostarczeniem wszystkich produktów do klienta. Na dzień dzisiejszy CupSell obsługuje już kilkadziesiąt tysięcy sprzedawców z całej Polski a koszulki z nadrukiem z CupSell są kupowane przez tysiące osób miesięcznie. Ponadto firma powoli zaczyna również zdobywać rynki zagraniczne. Marcin Majzner, Prezes CupSell sp.z.o.o. o swojej firmie oraz inwestycji opowiada w ten sposób:

Mamy strasznie wielki potencjał i dzięki IAI możemy go wykorzystać i przyśpieszyć. Zastrzyk gotówki jest ważny, ale IAI to doświadczona firma i ważniejsze jest know how, aby wiedzieć jak poradzić sobie z dużymi liczbami i wyzwaniami. Dzięki wiedzy i doświadczeniu IAI możemy to co robimy, robić skuteczniej.

Spółka IAI już od przeszło 15 lat zajmuje się dostarczaniem profesjonalnych rozwiązań, które są idealnym narzędziem do prowadzenia e-handlu. Zaś od 5 lat jest ona z powodzeniem notowana na NewConnect. Flagowa usługa firmy to IAI-Shop.com, za granicą zwane IdoSell Shop. Z tej usługi korzysta już ponad 2,500 sklepów internetowych, które realizują łączne transakcje o wartości ponad 2 miliardów złotych w ciągu roku. Klienci firmy IAI to w głównej mierze profesjonalni sprzedawcy, zaś inwestycja w CupSell jest w stanie pomóc firmie IAI na zdobycie sporego udziału w rynku, który zajmuje się obsługą mniejszych sprzedawców, dla których IAI-Shop.com jest zbyt skomplikowanym rozwiązaniem.

Paweł Fornalski, CEO IAI S.A. o swoim stosunku do firmy CupSell oraz ambicjach biznesowych wypowiada się następująco:

Podoba nam się potencjał modelu biznesowego CupSell np. to że ma ogromne możliwości dynamicznego wzrostu, możliwość stosowania w innych produktach i na rynkach międzynarodowych. CupSell posiada unikalną kulturę i wizerunek w sieci. Przy naszym wsparciu finansowym i technologicznym mogą rozwinąć skrzydła i stać się poważnym graczem, uzupełniając ofertę sklepów internetowych obsługiwanych przez IAI dla profesjonalnych sprzedawców.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o