
Jak skutecznie wykorzystać pozycjonowanie lokalne w Szczecinie?
27 marca 2022Pozycjonowanie lokalne to bardzo efektywna technika marketingu online. Jest to świetny sposób, by wyprzedzić konkurencję i wypromować się na konkretnym obszarze – sprawdź, jakie korzyści zapewni Ci lokalne pozycjonowanie na Szczecin.
Spis Treści
Pozycjonowanie lokalne Szczecin – dlaczego to się opłaca?
Najistotniejszym czynnikiem, który odróżnia pozycjonowanie lokalne od innych strategii, jest wykorzystanie fraz kluczowych skierowanych na konkretne miasto lub obszar. To z kolei pozwala znacznie efektywniej pozyskać lokalnych klientów, co może mieć ogromny wpływ na zysk generowany przez stronę. Warto w tym miejscu przytoczyć kilka ciekawych statystyk:
- aż 88% internautów regularnie wprowadza w Google zapytania związane z lokalnymi usługami,
- współczynnik konwersji może być nawet dwukrotnie wyższy w przypadku ruchu pochodzącego od użytkowników z konkretnego miasta lub regionu,
- w przypadku wyszukiwań lokalnych niemal 90% klientów decyduje się na kontakt z firmą w ciągu 24 godzin od znalezienia jej strony.
Powyższe dane idealnie potwierdzają, że warto postawić na pozycjonowanie lokalne. Do tego taka strategia wiąże się często z niższymi kosztami niż ogólnokrajowa kampania, a samo uzyskanie efektów może być łatwiejsze niż w przypadku fraz o większym zasięgu. Co jeszcze warto wiedzieć o pozycjonowaniu lokalnym na Szczecin? Więcej informacji na ten temat znajdziesz na https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie-szczecin/.
Jak skutecznie wykorzystać pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne to przede wszystkim skuteczna promocja dla małych przedsiębiorstw, które skupiają się na usługach stacjonarnych. Nie oznacza to jednak, że nie mogą z niego skorzystać większe firmy – to dobry wybór na przykład przy rozszerzaniu oferty na nowe miasto. Wszystko sprowadza się tutaj do efektywnego przeprowadzenia kampanii: w przypadku miast takich jak Szczecin pozycjonowanie lokalne może być korzystne bez względu na rozmiar firmy.
Jakie techniki zapewnią największą skuteczność pozycjonowania lokalnego? Wpływ na powodzenie kampanii mają tutaj między innymi czynniki znane z innych strategii – optymalizacja strony, publikowanie wartościowych treści oraz zadbanie o UX. Niezwykle ważne jest tutaj dobranie odpowiednich słów kluczowych: frazy powinny zawierać nazwę miasta, dzielnicy czy regionu. Klienci z pewnością docenią także łatwy dostęp do danych kontaktowych – możemy je umieścić zarówno na stronie, jak i w wizytówce Google Moja Firma.
Pozycjonowanie lokalne Szczecin a wizytówka GMF
Chcesz, żeby Twoja firma wyświetlała się na Mapach Google i w ramce nad standardowymi wynikami wyszukiwania? W tym celu niezbędne będzie utworzenie wizytówki Google Moja Firma. Jest to dość proste zadanie, którego wpływ na marketing może być naprawdę duży. Dzięki temu klienci będą mogli również w wygodny sposób zostawiać opinie o firmie – zdecydowana większość internautów sprawdza oceny konkretnego przedsiębiorstwa przed skorzystaniem z jego usług lub produktów.
Efektywna strategia z profesjonalną agencją SEO
Pozycjonowanie lokalne obejmuje wiele różnych zadań – zarządzanie nimi na własną rękę jest dość trudne i czasochłonne. Z tego względu wielu przedsiębiorców decyduje się na wsparcie agencji SEO. To świetny sposób, by znacznie oszczędzić czas, a jednocześnie zapewnić jak najlepsze efekty pozycjonowania.